Dobry Wieczór :**

                                                                 Nomćć :***
  Dzisiejszy dzionek całkiem udany <3. Aaa.. największa akcja zaczęła się na historii..., jak to przypadło by dać pani jako pierwszej cukierki xoxo, gdy już dałam tomm... zaczęło się ,, przedstwienie '' c; (debile)
hahahah... i pani kazała wziąść krzesło (tak jak na historie gdy ktoś ma urodziny ;3), siadam na krzesło, i podchodzą chłopaki ,,ja myślę o omg!, znów będzie latanie c;'' podeszli; Patryk, Michał Norbert?, Arek, i pani z tyłu... Oczywiście ja mówię ,,nie podniesiecie mnie!! :P'' i wtedy wszyscy zaczynają śpiewać, ja czerwienieć i ,,grozić'' Michałowi ,,jak mnie puścisz to ci walne xD'' i tak dalej... Delikatnie przesuwałam się w prawo, potem w przód i ze śmiechu myślałam, że brzuch mnie zacznie boleć i będę czerwona jak burak :D
<3333 Najlepsze akcje z nimi :3. 
Przypały, odpały i inne akcje tylko z nimi wszystkimi.
Hahahahh... 

           A Wyy ? Jak spędziliście dzisiejszy dzień??!! Pochwalcie się w komentarzach :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Twój komentarz! ♥